192.168.32.1

192.168.32.1 Indirizzu IP

Per accede à u tipu di pagina amministratore 192.168.32.1 in a barra di indirizzu di u vostru navigatore web o cliccate nantu à u ligame sottu.

purtellu

192.168.32.1 Logins predefiniti

IP Address: 192.168.32.1
utilizatore: sweex
Codice mysweex
IP Address: 192.168.32.1
utilizatore: Admin
Codice Admin
IP Address: 192.168.32.1
utilizatore: Admin
Codice codice
IP Address: 192.168.32.1
utilizatore: Admin
Codice (in biancu)
IP Address: 192.168.32.1
utilizatore: n / a
Codice Admin

PASSI DI LOGIN

chistu http://192.168.32.1 l'indirizzu vi permetterà di accede à u vostru amministratore di router per fà cambiamenti à e vostre cunfigurazioni.

  1. Duvete accede à l'amministratore di u vostru router se vulete cambià a vostra password, cunduce cunfigurazioni di router, o cambià o mudificà i parametri. Scrive l'indirizzu in a barra URL di u vostru navigatore preferitu.
  2. Se si verifica un errore, significa chì un indirizzu sbagliatu hè statu scrittu. Torna à scrive l'indirizzu senza aduprà autocumplimentu. Questu articulu cuntene tecniche nantu à cumu determinà l'indirizzu IP di u vostru router.
  3. Username è password dimenticati? Ùn v'inchietate; seguitate i cunsiglii per ritruvalli. Verificate a nostra lista chì cuntene i nomi d'utilizatori è i password di u router predeterminatu sè ùn avete micca cambiatu u nome d'utilizatore è a password predeterminati.


A RIU TROFEVA

Username è password dimenticati? Ùn v'inchietate; seguitate queste minichichje per ritruvalli. Verificate a nostra lista chì cuntene i nomi d'utilizatori è i password di u router predeterminatu sè ùn avete micca cambiatu u nome d'utilizatore è a password predeterminati.

  1. Assicuratevi chì u vostru router sia in cunnessione cù i vostri dispositivi cun cavu Wi-Fi o Ethernet. Verificate incrociate tutte e luci di u router, cume a luce internet, luce Ethernet, luce di alimentazione è luce Wi-Fi.
  2. Se u router hè dighjà cunnessu à u vostru dispositivu, riavvia u dispositivu. Pudete fà questu eliminendu u modem è u plug di router. Rinculalli dopu un pocu, unu à unu. Verificate dopu à dui minuti.
  3. Quandu si trovanu daretu à i firewall, disattiveghjanu listessu. Hè pussibule per u router d'avè prublemi d'accessu à l'internet per via di i paràmetri di firewall.
  4. 192.168.32.1

L'indirizzu ùn hè micca 192.168.I.2 ma 192.168.32.1. Aduprà l'indirizzu sbagliatu cunducerà à prublemi di login. S'ellu ùn aiuta micca, resettate u router in i paràmetri di fabbrica. Questa pò esse fatta premendu u buttone di resettore in u router.


CUMU USU L'INDIRIZZU 192.168.32.1IP

192.168.32.1 Questu hè un indirizzu in linea. Se utilizate l'internet di modu regulare, duverebbe avè scontru in un certu momentu. Tutti i dispositivi in ​​cunnessione à Internet sò destinati à avè un indirizzu esclusivu per permette di scambià dati in modo efficace trà u dispositivu è u restu di u mondu digitale. Hè cum'è u vostru numeru di telefunu, indirizzu postale, o email chì utilizate per cumunicà cù l'altri.

Internet face usu di un indirizzu chjamatu l'indirizzu Internet Protocol (IP). In una rete domestica standard, u router dà à tutti i dispositivi cunnessi ad ellu un indirizzu IP. Hà ancu u so propiu IP di router. Una gamma particulare di indirizzi IP hè stata tenuta per e reti private cum'è case, LAN è WAN in una impresa. Sti indirizzi IP ùn ponu micca esse attribuiti à siti internet (siti web accessibili publicamente).

L'indirizzu IP hè sempre custituitu da un inseme di numeri 4 chì varieghja da 0 è 255. L'indirizzu hà duie parte; u Network ID chì hè i primi trè numeri in l'indirizzu. L'ID di u dispusitivu hè di solitu u quartu numeru. Per esempiu, l'ID Network hè è l'ID di u dispusitivu hè l'ultimu numeru 20. Se cunnette parechji dispusitivi à a vostra reta di casa, tutti i dispositi seranu i primi trè cifre in cumunu, chì mostra a so prisenza in a stessa reta. U quartu numeru ùn serà micca listessu è questu significa a so identità unica. Un IP unicu serà assignatu automaticamente à ogni dispositivu quandu un Protocollo di Configurazione Dinamica di Host (DHCP) hè cunfiguratu nantu à i routers. In più di l'indirizzu privatu per ellu stessu è i dispositi, ci hè un indirizzu publicu per un router / rete. Un indirizzu publicu cumuni visibile à a reta esterna hè spartutu da tutti i dispositi in a reta data. U router cambia l'indirizzu da privatu à u publicu quandu in cumunicazione cù i dispositi in a reta è traduce l'indirizzu da privatu à u publicu mentre in cumunicazione cù una reta esterna. U prucessu hè chjamatu TRADUZIONE DI L'INDIRIZZA DI RETE (NAT).

A maiò parte di i pruduttori consideranu u 192.168.32.1 cum'è l'IP di u router. Questu face u gateway / puntu d'accessu predefinitu induve i dispositivi di a rete sò cunnessi à u mondu. Hè per quessa 192.168.32.1 hè chjamatu gateway predeterminatu. Questu facilita à i laici a memorizazione di l'indirizzu per accede à a cunsola amministrativa di u router mettendu u 192.168.32.1 in a barra d'indirizzi di u so navigatore preferitu.

A maiò parte di i fabricatori di router cunvinziunali cum'è Asus, Dell, D-link, Huawei, Cisco, Linksys, Networks SMC, Netgear è TP-Link facenu usu di 192.168.32.1 cum'è IP di router. U router vene di solitu cun un manuale chì cita l'IP di u router particulare.


CUMU FÀ CUNNETTU

Ci hè quattru passi impurtanti necessarii per configurà u router.

  1. U primu passu hè di esaminà se a cunnessione Internet dispunibule funziona o ùn funziona micca cunnessu u cavu ISP o Ethernet à l'urdinatore direttamente.
  2. U router vene di solitu cun un manuale chì menziona u gateway predefinitu, gatti, e codice. U router deve esse messu in un locu centrale o in una piattaforma superiore.
  3. U router puderia piglià un pocu di tempu per boot. Un lume verde chì apparisce nantu à u router mostra chì hè prontu à aduprà o cum'ellu hè indicatu da u manuale.
  4. Cunnette u router à a fonte internet cunnessu u Modem DSL, u cavu di a porta ISP, o un cavu à banda larga à u portu internet di u router. U portu vene di solitu in un culore differente o un piazzamentu rimarcabile.